zondag 15 november 2015

Let's spread some LOVE

Wat een schrik en ellende in de wereld. Het maakt me boos maar soms ook echt wel bang. Dat is niet wat ik wil!
Als een soort tegenreactie maakte ik vandaag hartjes, in het kader van 'let's spread some love'.
Meedoen aan de Geefmaand November helpt ook, met z'n allen blijven proberen om de wereld een klein beetje mooier te maken. Misschien naïef of idealistisch, zo houd ik het wel het beste vol.

 
Zo bezig met wolvilt maakte ik meteen een paar kadootjes voor de decembermaand.

 
Geef jij zelfgemaakte decemberkadootjes en zo ja wat maak je?
 
Fijne zondag op deze stormachtige dag.
Christel

1 opmerking:

Mirjam zei

Leuk! Bij de Lidl verkopen ze vanaf as donderdag handwarmers in de vorm van hartjes, daar wilde ik er een paar van kopen. Eens kijken wat ik daarmee kan doen. Vond het wel een mooi symbool. Ik ben zelf helaas helemaal niet handig, dus ik koop mijn decembercadeaus. Groetjes, fijne zondag!